Tack!

Årets PM är slut och som vanligt har vi haft jättetrevligt! Det var riktigt roligt att de trogna dök upp (jo, det kan vara en liten pik till en svikare :P)..dessutom dök det upp flera andra ansikten och ingen var mer eller mindre välkommen. Det är alltid roligt när nån tittar förbi...för en sak vet vi alla som känner oss...ingen kommer hit för det goda kaffebrödets skull!!!

Ett stort tack till helgens samtliga besökare!!!!

Just nu är det ett riktigt kvalmigt och läskigt väder här....jag önskar verkligen att det vore regn i det men det är kanske att hoppas för mycket!!

Kommentarer
Postat av: Em

Låter som att ni har haft riktigt trevligt. Här är det över 30 grader i skuggan och sol. Själv hoppas jag inte det börjar åska, jag är lite mesig när det gäller sånt. ;)

Postat av: Karin

Det börjar blåsa upp här, men än ser jag inga regnmoln.

2010-07-11 @ 18:44:07
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: Micke

Klart jag tar åt mig ;)



Tur ni hade kul utan mig då :p

2010-07-11 @ 18:46:17
URL: http://kludd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback