Nu räcker det!

Nu har vi fått regn så vi klarar oss ett par veckor ge oss mera sol!!!! Även Tor var här och hälsade på under natten och som vanligt så är han synnerligen sällskapssjuk när han dyker upp och stannade kvar ett bra tag!

Idag var det meningen att "Stora Svärdotra" skulle dyka upp och så skulle vi bibba litegrann men hon åkte på magsjuka under natten och då är hon inte välkommen! Men jag får väl roa mig själv och det brukar gå bra...det viskades i mitt öra att det kanske var annat besök på G ;)

Blogginspirationen lyser med sin frånvaro men jag tro det också är nåt "som går" just nu så jag oroar mig inte!!!

Nu ska jag ut och leta Lisa Katt som av nån anledning valt att vara utomhus trots att regnet vräker ner emellanåt...förmodligen ligger hon och trycker i lidret..sover säkert som en stock!!!!

Kommentarer
Postat av: Nancy66

Här har vi verkligen haft tur med vädret, idag är det dock regnigt. Skönt med en sådan dag också då man får massor gjort inommhus. Idag har killarnas rum fått sig en dust,,,



Min blogglust börjar komma tillbaka, dock har man inte suttit vid datan så mycket då vi haft mycket besök under vår semester.



Ha en fin dag vidare, :)

Postat av: Ingrid

Vi kanske ska göra en gemensam ansökan om sol och vackert väder! Här klarar vi oss i alla fall utan regn ett bra tag nu. En solros har redan gått hädan p g a all fukt. Bara namnet säger ju vad de vill ha för väder.



Kram Ingrid

2010-07-29 @ 15:33:06
URL: http://blog.stenstugu.com
Postat av: Pia

Förlåt en dumskalle här, men vad är "bibba"??? Har jag missat något tidigare inlägg?? är förvirrad

2010-07-29 @ 16:09:29
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback