Mord i lusthuset

Jo, det har det varit två kvällar på raken nu!

I tisdags var det Barnaby som utredde ett och annat mord och igår kväll var det miss Marple...och då förstår dom flesta att det handlar om tevemord...vi har inte mördat nåt värre än en och annan fluga. Vad Kajsa dräpt ska vi inte ta upp här...men det handlar om både tvåbenta och fyrbenta varelser.

Annars händer det ju inte så mycket...Ungsonen med fästmö dyker upp då och då...med andra ord...vi har semester.

I morse skrev jag ett enklare CV och skickade till Arbetsförmedlingen så nu är det bara att hoppas att slutadressaten gillar det dom ser och läser...men jag tror det går bra...det är en bra vecka. Bästa Vännen fick jobb den här veckan...Svärdotra fick positiva besked angående sysselsättning.....det ÄR en bra jobbvecka!

Idag var nog tanken att bara ligga och lata oss i trädgården....men tankarna finns nu att vi kanske ska turista någonstans...sa jag att vi har AC i bilen?????

Bästa Vännen ringde just...hon är också sugen på att leka turist!!!!

Kommentarer
Postat av: anki

vem är Kajsa? en mordlysten katt eller?



mygg, svedknott och bromsar är inte kul, svedknotten är värst för den kryper in i hårbotten.. :-(



vi semestrar hemma oftast, brukar åka ner till sonen men i år kommer han hem på sin semester...



hett i solen här idag, men blåsten är sval..



ha en fin fortsättning på dagen

Postat av: Karin

Hoppas Kajsa tuggar i sig en och annan åttabent varelse också ! - De gillar inte jag !

Aha ! Det var därför ni skulle på minisemester... AC är inte tokigt alls det ! ;)

Klart det kommer att gå bra med jobb !

Det är ju tydligen en alldeles fantastisk vecka för det just nu låter det som !

2010-07-15 @ 16:42:44
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: Ingrid

Ut och åka bil i den här värmen är riktigt trevligt när man har AC. Häromdagen var vi så varma så fick ta oss en tur till Klintehamn och svalka av oss.



Morden i Midsomer såg jag, men onsdagar och torsdagar ser jag på kanal 9 och Unni Lindells deckare, det är riktigt ruskiga grejor det!



Kram Ingrid

2010-07-15 @ 17:08:16
URL: http://blog.stenstugu.com
Postat av: Em

Jasså? Ni tänker ta er ut på äventyr och dra andra med er i fallet? :D Jag hade gärna åkt med, särskilt i en bil med AC. Puh!

2010-07-15 @ 19:03:22
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback