Måla och plocka hallon!

Inga hallon blev plockade sist jag påstod att jag skulle göra det...jag fick besök istället men nu finns ingen återvändo....buskarna tyngs ner till marken med hallon. Det växer frodigt i trädgården trots regnets frånvaro och vi blev riktigt varse det när vi laddade ner lite foton. Kolla solrosorna....det är fyra dagar mellan fotona!!



Alltså...jag kanske behöver berätta att flaggstången är en sk teleskopflaggstång så Ni inte tror att solrosorna redan är lika höga som en flaggstång :P

Nu mot hallonen...jag måste...Blivande borstar....husgaveln som ska målas ;)

Kommentarer
Postat av: Stattinskan

... men schhhhh, det skulle du inte berättat ;-D

Postat av: Gun

Hahaha, det hade nog varit rekord i så fall.:)



Sv: Jag tror på dig.:D

2010-07-23 @ 22:29:13
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Mina är nog inte lika höga... än

2010-07-23 @ 23:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback