Hoppfullt!

Idag har jag varit till AF...till en synnerligen trevlig förmedlare som verkligen hamnat på rätt plats och det ser hoppfullt ut ska bara snickra ihop en enklare CV. Jag gissar att innan september är slut så är jag igång i nån form av aktivitet...känns skönt!

Men visst finns det en liten oro för ekonomi eftersom jag får ju inget förrän jag är i aktivitet eftersom jag inte har nån A-kassa då jag var sjukskriven så länge...men, men....det får lov att ordna sig!!

Värmen är på fortfarande...men min kropp signalerar omslag i vädret så det är väl bara att passa på att njuta!!!

Kommentarer
Postat av: Em

Ingen a-kassa pga att du var sjukskriven så länge? Det låter ju sjukt. NÅGON form av ersättning får du väl? Det står inte rätt till i lagstiftningen känns det som. Men jag håller tummar och tår för att du hittar något och att det är något du trivs JÄTTEBRA med!

Sv: Om det var flera år sen senast så tror jag du också inte hade brytt dig om värmen. :D :D

Postat av: Camillha

Jag går också utan någon som helst ersättning... inte kul!

Men kom du inte in på Tärna på restplats heller? Har du hört nåt?

Hoppas hoppas!! Har sett fram emot att du ska gå där! Jag kommer att plugga på skolan även i "mellandagarna"... ;-)

2010-07-13 @ 19:51:36
URL: http://himlenrunt.blogspot.com
Postat av: Gun

Hoppas det ordnar sig för dig, och att du får göra något du trivs med.

2010-07-13 @ 21:12:55
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback