Det ljusnar...

Idag är det inte fullt lika mulet som det varit de senaste dagarna. Vi har fått en hel del regn och det är vi naturligtvis glada för men det är inte utan att det samtidigt smyger sig in nån form av melankoli...är sommaren slut nu?

Igår var vi på semester igen...men Ni får vänta lite på det "reportaget" för jag ska lägga ett par degar, tänkte baka bullar samt riktigt smala baguetter som jag sen ska göra till små snittar till festen vi ska ha nästa lördag.

Idag ska jag också försöka få ett par timmar nu på morgonen med Styvdotra...hon jobbar ju fortfarande på annan ort så vi har knappt setts denna sommar...känns skumt men samtidigt är jag glad för hennes skull. Att få jobba med nåt man aldrig gjort förut är bra för självkänsla och självförtroende. Hon har vuxit rejält denna sommar!!

På fredag åker hon och en kompis till Alanya en vecka....då kommer det slutliga provet....har hon vuxit tillräckligt ;)


Kommentarer
Postat av: Afrodite

Jisses! Vilken vacker bild! =)

Hon har säkert vuxit alldeles tillrä.ckligt, dotra din! =)

Sv: You are welcome...anytime! =) Lycka till med baket! Kramiz

Postat av: Micke

Inte mycket sol här heller (läs: inte nån alls!). Gissa vem som gick på semester i går måndag.. Har varit inne och städat bara (långsamt) och hann med klippa gräset igår när det var uppehåll.



Lite sol skulle ju inte skada nä.



Aha, hon har varit ifrån er nästan hela sommaren? Ja, då förstår jag det känns knepigt.

2010-07-27 @ 17:23:06
URL: http://kludd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback