Möjligtvis....

...uttryckte jag mig klumpigt igår...men blogga kommer jag att fortsätta med. Det är ju ett av andningshålen när man sitter vid datorn!!!! Så...Ni som trodde att det skulle bli lugnt från Kajsalisas sida...kan genast glömma det!!!

Idag har jag lyckats få in de uppgifter som släpat...nu ska jag bara få godkänt också!

Jag har också tittat lite närmare på min del av grupparbetet om
Skype....shit säger jag bara....vilket stort program Skype är!!!! Vilka möjligheter det finns!!!! Jag säger bra det....ladda ner det och testa!!! Jag kommer definitivt övertyga vänner jag brukar prata med att göra det. Arbetar hårt för tillfället att få en av mina fikakompisar att ladda ner det och jag tror att hon idag insåg att vi kommer att hinna säga mer över skype än vi hinner skriva på msn! Man behöver inte ha kameran igång när man använder funktionen videosamtal vilket är lämpligt just på morgonen!!!

Vill man så kan bara chatta på Skype om man inte har kamera och mikrofon...roligare än msn faktiskt!

Som sagt...jag är Skypesåld!

Ikväll har vi också varit på utvecklingssamtal med Dotra vilket verkligen var utvecklande...framförallt upplysande! Hon ligger betydligt bättre till än hon gjort sken av....det finns lite att ta igen men det gör hon snart!!!

Ja...livet känns rätt bra och det tänker jag njuta av!!!!

Kommentarer
Postat av: Pia

Jag måste testa det där med Skype!!! :o)

Du, jag har förärat dig med en award. Kika in hos mig och hämta den! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback