Award!



Det var längesen jag fick en award och jag är väl egentligen måttligt intresserad, förlåt nu om nån tar illa upp, jag känner mig naturligtvis hedrad men min fantasi och förmåga att hitta folk att ge den vidare till är oftast begränsad.
Den här gången blev jag dock så smickrad så jag antar den genast...jag kommer däremot inte att skicka den vidare till utvalda för jag tyckar att Ni alla är kreativa var och en på sitt vis. Bara att ha en blogg tycker jag är kreativt...så ta för Er!!!!

Med denna award följer lite måsten.

Man ska:
- Lägga in awarden på sin blogg
- Länka till den man fått den av
- Berätta sju saker om sig själv
- Välj sju bloggar att skicka den till (se ovan)
- Länka till dessa bloggare
- Lägg en kommentar i deras blogg om att dom har fått en award

Anjocapi valde lite annorlunda vilket jag verkligen tyckte var kul för de flesta berättar ju hela tiden lite om sig själva i bloggen dag för dag. Min utmaning vara att leta lite foton vilket inte torde vara så svårt då jag har massor men det var ju då det blev svårt!!! Därför valde jag att göra några helt nya foton i en speciell teknik som jag faktiskt för tillfället är lite torsk på!!!!

1.   2.

3.   4.

5.   6.

7.

(alla bilderna är klickbara för att se dom större) Bilderna är mina men fråga om Ni vill låna!

Jag hoppas nu att Ni tar för Er och gärna skriver en liten kommentar hos mig så jag kan studsa vidare och se Era alster...eller om Ni berättar nåt jag inte vet om Er. Ta fram Er kreativitet och gör nåt kreativt av awarden!!!

Lycka till!!!

Kommentarer
Postat av: Kison

Grattis till awarde!

Coola bilder!

Postat av: Ingrid ♥

Grattis till din Award

Verkligen härliga bilder.

Kram Ingrid

2010-01-27 @ 19:56:11
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Ingrid ♥

Jag tog en liten bit av Awarden. Hoppas det går bra

Kram Ingrid

2010-01-27 @ 21:00:49
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Pia

Åh, så läckra bilder!!! Skulle behöva gå kurs hos dig, det ser jag det!!! Älskade den med maskrosorna.. jag gillar skarpt de där blommorna!! ;o)

Ja, jag tyckte att det fick räcka med text i awarderna.. å så var det ju en Kreativ award så.. jag ändrade lite!! ;o)

2010-01-27 @ 21:11:31
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Kristina

Men så fina . Hur gör du ?

Jag blev förtjust i flera stycken, ssk den första och den fjärde. Ha en bra dag

2010-01-28 @ 17:00:59
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback