Men snälla.....

...när ska det ta slut?????

Jag har verkligen gillat den här vintern för är det vinter så ska det vara snö, men nu är det väl ändå tillräckligt?

Idag när jag vaknade så sa dom på radion att det kommit en del snö under natten så jag tittade ut. Jo, nog hade det kommit en del men värre är att det kommer fortfarande snö och tydligen ska det snöa hela helgen!
Var ska vi göra av all snö?

Jag börjar bli orolig att midsommarstången i år kommer att tillverkas av snö för är det verkligen rimligt att all denna snö ska hinna försvinna till dess?

På radion går trafikvarningarna varma, olyckor överallt. Det är ju som jag sa igår skolhelg den här helgen vilket innebär att vi måste ju ut och åka då vår skola ligger på riktiga landet.



Kanske kan detta vara en idé??

Håll Er inne Ni som kan!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hoppas att det går bra med körningen. Jag läste just att SMHI befarar att de måste gå ut med en klass2-varning till natten och lördagen och det låter verkligen oroande.

Vi håller oss hemma, men just nu är det ett strålande solsken, man blir onekligen både glad och förvånad.

Ha en bra helg!

Kram Ingrid

Postat av: Micke

Inte kommit nån snö här alls på en venak eller mera. Ska skina sol i morgon sägs det också. Synd man ska vara på kurs/hotell då.

2010-02-19 @ 21:54:05
URL: http://kludd.se
Postat av: Micke

Det var den sämsta stavning av VECKA jag gjort :)

..ser på hockeyn samtidigt.

2010-02-19 @ 21:55:20
URL: http://kludd.se
Postat av: Trebarnsmamman

Samtidigt tycker jag denna vinter är fantastisk! Så underbart med vit snö dag efter dag istället för slask och gegga. Så för mig får det gärna vara snö tills det är dax för vår på riktigt och det bara smälter undan på en gång och blir grönt och sommrigt.

2010-02-20 @ 03:55:50
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se
Postat av: Veduran

Jag tycker synd om småfåglarna och har just hängt upp ännu en foderautomat. Det både snöar och blåser här idag och det är -16 :/

2010-02-20 @ 08:39:33
Postat av: Ingrid ♥

Skidor på bilen tycker jag var en bra idé.

Snö till sportlovet har vi i år i alla fall.

Härligt för alla ungar.

Kram Ingrid

2010-02-20 @ 14:06:01
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Jag läste på en annan blogg att V-år har fått massor snö så stackars er. Hoppas resan gick bra, min gubbe måste åka till V-ås i morgon em, hoppas vädret är bättre då! Ja denna vinter har vi sannerligen fått snö så det räcker och blir över. Här i Karmansbo snöar det bara lite med små fina flingor men det blåser desto mera så snön driver i hop i stora högar. Brrr vilket väder! Du har nog rätt, vi får nog en vit midsommar i år

2010-02-20 @ 15:17:07
URL: http://farna.bloggplatsen.se
Postat av: Nancy66

Gillar bilden, är glad att vi har en Cheva. Vi har kunnat åka iväg småärenden idag, värre med flera grannar här som kört fast direkt,,,



Nu får det vara nog, :P



Ha en underbar kväll,,,

2010-02-20 @ 19:30:32
URL: http://nancy66.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback