Inget...

..nytt på den kajsalisiska fronten. Kajsalisa är trött som en röd gnu....fel, Kajsalisa är dränerad på all energi!!!

Men med en helg som fortsätter som den börjat så ska nog lite energi återvända till på måndag.

Igår var vi till svärmor och fikade en stund på eftermiddagen eftersom vi ändå lovat att skjutsa Dotra och hennes kompis till en annan kamrat i Surahammar. Det var där jag upptäckte att det fanns ingen som helst ork och energi kvar i kroppen...jag, nästan bara föll ihop på hennes soffa.

Nå, vi handlade med oss fast-food från ett av fast-foodställena i tidigare nämnd metropol och sen åkte vi hem och bara tittade på teve. Jag var så trött så jag orkade knappt dricka nåt fredagsvin....

I morse vaknade jag av att det kom en Lisa som var väldans gosesugen men eftersom klockan var drygt sju var det väl inte mycket att säga. Upp och fixa lite kaffe!!

Tagit det lugnt resten av dagen, lite dusch, lite städning, lite handling...kolla lite invigning av OS...nu dags att tillreda kvällsmaten!!!!

Vilken otroligt spännande blogg va???            

Kommentarer
Postat av: Micke

Ja, full fart så man nästan blir rädd! ;)

Postat av: Ingrid

Orkar man inte med sitt fredagsvin - då är det illa!!

2010-02-13 @ 18:49:10
URL: http://blog.stenstugu.com
Postat av: Pia

Du har haft mycket omkring dig sista tiden.. inte konstigt att kroppen säger ifrån. Vila nu ordentligt!! Kram!

2010-02-13 @ 18:55:12
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: margit

Gomooron!!

Ja den får duga...

Det händer inte så mycket varje dag kanske...då får man skriva de man tycker ändå...

jag hade einget speciellt igår...men var på ICA-MAXI

och tog många bilder där...så hade jag litet att lägga in på min blogg....

Kramen

Önskar dig en fin ALLA HJÄRTANS DAG!!

2010-02-14 @ 06:26:28
URL: http://margitholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback