Dagen efter!

Jo, så är det...dagen efter...sista deltävlingen i Melodifestivalen!

Skönt, för årets tillställning har varit vansinnigt tråkig! Enda höjdpunkten igår var pausinslaget med de "gamla" artisterna!

Smaklöst vill jag påstå att Dolph Lundgrens inslag var även om det gav några små fniss. Det påstods i veckan att detta var årets bästa startfält och jag kan inte sluta att fundera på hur lät de låtar som inte kom med???????

Ja, nu är det två veckor kvar av detta spektakel....Andra chansen nästa lördag och sen finallördag. Några veckors uppehåll och sen det stora slaget i Oslo!!!!!

OS tar slut idag....också skönt! Jag gillar sport och tittar gärna men i år blev det lite för mycket för det har ju på nåt vis pågått dygnet om.

I veckan som kommer sätter alla "bra" teve-program igång och då kommer jag förmodligen att klaga på att de krockar och jag inte vet vad jag sak se!
Nej, nu får det vara slutgnällt!!

Igår kväll så blev vi bjudna på otroligt god thai-mat och jag ser fram emot att receptet ska trilla in i mejlboxen....framförallt den delikata kycklinggrytan, jag kan fortfarande känna den goda smaken i munnen!!

Känner idag i kroppen att vi var ute dels på hemligt uppdrag och dels på promenad hem i moddig snö. Men jag har bara mig själv att skylla....rör man inte på sig så blir det så när man väl gör det!! Att ha fibromyalgi innebär att man måste hålla i gång för att inte ha ont...så är det!! Så skyll mig själv!

Dotra hade ju tjejmiddag härhemma och det var ju med viss tvekan vi öppnade dörren och klev in i natt när vi kom hem.......men de hade skött sig och ännu har ingen av grannarna ringt på för att klaga!!!

Men, jisses vilken trist blogg det här blev.....avslutar med en bild som väl är lite kul i alla fall....



Nån som kan se vad det är??????

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Inte en susning (om bilden alltså).



Postat av: Nancy66

Skönt att ni slapp en otrevlig överaskning när ni kom hem, ;)



Bilden var klurig,,,



Hoppas söndagkvällen blir go,

2010-02-28 @ 16:11:12
URL: http://nancy66.zoomin.se
Postat av: janne

Kanske en tulpan som Du har lekt med =)

2010-02-28 @ 17:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback