Rättvisans mörker



av Donna Leon.

Jag är ett stort fan av Donna Leon och hennes kommissarie Brunetti och har nog avverkat de flesta som utkommit på svenska. Den här känns dock lite trögare än vanligt och tog faktiskt lite längre tid än det brukar att läsa. Jag har funderat på vad det beror på men vet inte vad det beror på!

På en militärskola hittas en elev som begått ett troligt självmord men naturligtvis är inte allt som det ser ut. Jag följer med i utredningen och väntar på att nåt ska hända men....det gör inte det. Jag hoppas innerligt att detta bara var en mellanbok och att hon snart är tillbaka med en riktigt härlig Brunettibok snart!!

Kommentarer
Postat av: Helen

Ang. tidigare....Hoppas att det löser sig på bästa sätt och att du mår bra1

Tack för boktipset, denna författare var okänd för mig! Bokmal som jag är tipsar jag dig om Mrs P på Ameliabloggen, hennes två böcker om sin parkinson och annat, är skrivna med en härlig humor!

Nattinatti

Postat av: Karin

Hennnes böcker brukar jag verkligen gilla.

Synd om hon har legat av sig, men hoppas som du att det bara är en tillfällig svacka i så fall.

2010-12-14 @ 18:50:48
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback