Lägesrapport!

zwani.com myspace graphic comments


Så där kändes det i fredags...redo för helg! Fredagen kväll blev mycket trevlig med god mat och dryck dock endast för mycket av maten (bara så Ni inte drar felaktiga slutsatser).

Igår promenad mot staden för att hämta ut biljetterna till nyårsaftonens teaterpremiär samt en fika med Bästa Vännen och hennes sambo. När vi skildes åt på staden förändrades hela tillvaron....då dök nämligen denna förskräckliga migrän upp...igen! Det är nu andra gången på ganska kort tid som jag får den här typen av migrän, det börjar på grund av min ljusskygghet...dvs jag gick in i en butik med starkt ljus och då satte det igång. Sen satt det kvar trots små piller och nu är det på väg över till nackvärk som brukar sluta med värk i hela kroppen (vilket faktiskt är rätt mycket) ett par dagar och sen är jag pigg igen.

Vad jag ville säga med bilden är att just nu känner jag mig bara upp och ned :D

Men vi hörs ;)

Kommentarer
Postat av: Svorskan

Usch! Jag vet inte vad jag skall säga, vill ju så gärna trösta. Men hoppas att det går över fortare än förväntat! KRAM

Postat av: Ingrid

Fy så jobbigt det låter!



Krya på dig!

2010-12-05 @ 13:53:31
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Heidi

Usch, jag hatar verkligen migrän!! Fick ett tips om bra tabletter som jag köpte i New York, köpte flera förpackningar o när jag kom hem upptäckte jag att det är ämnen i pillrena som inte jag får äta förrän om ett år pga min operation. Samma verksamma ämnen som Ipren eller Treo tror jag (men blandat med nåt annat starkt)..så säg till om du vill ha några skickade till dig om du vill testa :)

2010-12-06 @ 23:48:18
URL: http://webmum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback