Lägesrapport!

Idag är det ledigt från arbete...i morgon likaså!

Jag har idag tillbringat dagen med två av mina bästa vänner...en i telefon....en över en kopp kaffe...kan det bli bättre?

Nu har jag ställt fram granen till Lisas stora glädje, jag såg hur hon tänkte att det är tur att granen kommer till mig när jag inte kan komma till den...hon älskar ju att sova bland träden i torpet så hon känner sig lite hemma!!

Jag lämnar nu med varm hand över granen till Styvdotra som kommer att klä den så vi får vackraste granen i Västmanland, hon fick ju ärva den uppgiften förra året och jag ahr aldrig kommit i närheten av att klä en gran så vackert som hon gjorde. Själv sätter jag mig i bilen och åker till IKEA för att handla stearinljus och lite annat smått.....sen åker jag till COOP Forum och handlar julmaten. Jag ska utmana mig själv...jag åker utan inköpslista...spännande!!!

Kommentarer
Postat av: Krönikören

Jag gör så också ibland (inte alltid med flit ska väl erkännas ;) och kör lite minnes träning!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback