Gott nytt år!

Idag är det dags att lämna 2010 och kliva över till 2011, ett år som säkert kommer att bära med sig en massa härliga händelser :love:

Igår satt jag här och kände vemod vilket jag ofta gör när ett år närmar sig sitt slut, man gör en summering på gott och ont och då menar jag en djupare och mer privat summering än den jag gjorde häromdagen här i bloggen. Men med Blivandes hjälp och goda humör så gick det över och kvällen blev en härlig och trevlig kväll.

Jag tänkte berätta för Er hur vår nyårsafton är tänkt att bli, det har varit klart ganska länge men jag tänkte att jag sparar den karamellen tills idag ;)

Vid halvfyra-tiden blir vi hämtade av Bästa Vännen för att åka hem till henne och hennes sambo för att inta en god middag, vad det blir har jag ingen aning om utan ber att få återkomma. (Ska försöka att komma ihåg att fotografera!)
När klockan närmar sig 18.00 kommer vi att sätta oss på bussen för att åka ner till city och Västerås teater där vi ska gå på premiären av
Mitt hjärta stannar här, läs gärna artikeln som jag länkar till och om Du inte orkar kan jag berätta att detta är en uppföljare till teatern vi var på i december förra året.

Jag antar att skratt och tårar kommer att blandas fritt även denna gång, åtminstone fick jag den känslan när jag lyssnade på lokalradion igår. Jag hoppas också att många kommer att gå på teatern och att under året upptäcka vilken fantastisk teater vi har här i Västerås...och billigt nöje är det också, 200:-, det tycker jag är ett bra pris för att bli underhållen på ett så fantastiskt sätt som teater trots allt är.

När teatern är slut så åker vi hem till oss för att avnjuta lite skaldjur och skåla in det nya året.....om vi nu hinner hem för här ska det tydligen bli ett kolossalt snöväder men vi klär oss bra ifall vi gå hem i nyårsnatten!

Nu ska jag gå och duscha ur färgen jag har i håret kan ju inte fira in det nya året med gråa strån på huvudet och sen ska jag bädda rent i sängen kan ju inte börja det nya året med att sova i smutsliga lakan och sen ska jag förbereda dukningen och skaldjursbuffén!

Tack alla kära vänner för 2010 och på återseende nästa år!!

zwani.com myspace graphic comments

Kommentarer
Postat av: Pia

Det låter som en helt underbar kväll!!! Gott nytt år, min vän!!! Kram!!

Postat av: Trebarnsmamman

Gott Nytt År!

2010-12-31 @ 11:54:34
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se
Postat av: Ingrid

Ni kommer säkert att få en underbar nyårsafton!



Ett riktigt GOTT NYTT ÅR önskar jag dig och din familj!



Kram Ingrid

2010-12-31 @ 12:22:43
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Diana

Låter som trevliga planer! Fast jag trodde faktiskt att ni skulle ta och gifta er... så att blivande blir nuvarande istället. ;)

Gott nytt år på dig!

2010-12-31 @ 14:22:47
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Ama de casa

Låter som ni kommer att få en toppenkväll!



Gott Nytt År!

Kram

2010-12-31 @ 15:33:06
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: Majsan

Gott nytt år!!



KRAM

2010-12-31 @ 16:11:15
URL: http://www.chattens.se
Postat av: Anna

Gott Nytt år!

Till dig, hoppas nästa år blir full av

möjligheter =)

2010-12-31 @ 17:21:53
URL: http://toomutch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback