Ett brev anlände idag....

...och ett telefonsamtal klarades av...och jag tackar för att det nu är färdigt!

Vissa dörrar har stängts förstår jag och jag kan bara tycka att det är innerligt trist och framför allt ledsamt!

Jag vill bara att Du ska veta att jag finns här....Du kan aldrig göra Dig av med mig för vi hör ihop på ett sätt som inte går att radera!

Free Orkut and My Space heart breaker Graphics Glitters

Med hänsyn till personen det handlar om är detta inlägg kryptiskt men jag vill gärna få fram mitt meddelande och jag tror mig veta att det kommer fram på detta sätt! Den det berör vet precis vad jag menar och det räcker!

Kommentarer
Postat av: Pia Hagman

Låter trist, men någon verkar ha gjort ett val! Hoppas dörren kan öppnas någon gång i framtiden.

Kram!

Postat av: Anonym

Hoppas det ordnar sig framöver!

Kram på dig!

2010-12-13 @ 17:08:11
Postat av: Svorskan

Trist när band bryts, men ibland är det rätt och ibland så kanske man återupptar kontakten igen i ett senare skede.

2010-12-13 @ 19:47:31
URL: http://svorskan.se
Postat av: Krönikören

Jag tänkte inte kommentera ditt privata ärende mer än att det är så tråkigt när sånt händer.



Nej, det är boken du läser just nu. Donna Leon är en av mina favoritförfattare. Det är så skönt med den venetianska miljön och mentaliteten och så skriver hon så bra. Anti-standarddeckare.

2010-12-13 @ 20:23:37
URL: http://www.metrobloggen.se/antligenmandag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback