Kajsalisa 5 år!

Free Orkut and My Space happy birth day Graphics Glitters

Idag är det fem år sen jag skrev mitt första blogginlägg. Från början var det tänkt att vara en ventil för min del när mamma blev sjuk, så småningom insåg jag att det var en del som läste och att mina tankar runt mammas sjukdom betydde nåt för fler än mig själv. När mamma dog blev det ett långt uppehåll i bloggen men för två år sen tog jag tag i det igen och nu skrivs det regelbundet!

Idag finns det ingen direkt tanke i min blogg eller oj, klart det är massor av tankar som skrivs ned men ingen linje. Så småningom hoppas jag att jag ska få ork, tid och lust och faktiskt skapa min egen hemsida men det är ett framtidsprojekt!!

Idag har vi fullt upp med de sista förberedelserna inför kvällens fest..som faktiskt bara råkar sammanfalla med Kajsalisas årsdag...och NEJ, vi ska INTE gifta oss!!!!!


Ha en riktigt bra dag...för det ska jag....nu ska jag skära fem kilo kött och marinera!!



Free Orkut and My Space dance Graphics Glitters


Kommentarer
Postat av: Vicke

grattis till dina 5år, nu dyker stegen upp hos mig igen

Postat av: Karin

Grattis !

Ha en riktigt trevlig kväll !

Här droppar det, men jag hoppas det håller uppe i Jansbo ! :)

I morgon tänker vi åka till Engsö.

Blev sugen på det när jag läste här hos dig.

Nu väntar jag bara på att pirogerna jag gjort som utflyktsmat ska kallna. - Sen blir det sängen. :)

2010-08-07 @ 21:21:39
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: Gun

Grattis till fem år! Hoppas festen blev lyckad, men det blev den nog eftersom du inte bloggat än.;)

2010-08-08 @ 17:51:51
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Ingrid ♥

Grattis till ditt 5 års jubileum.

Hoppas du håller på länge, att blogga menar jag

Kram Ingrid

2010-08-08 @ 21:39:13
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Guggelutt

Grattis till allt möjligt kul som du firar! ... och den där dansande tanten måste jag få sno!!!

2010-08-14 @ 14:21:43
URL: http://guggelutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback