Nu kollar vi om detta fungerar!

Nu kommer ett prov på om mina kunskaper har ökat under detta år när det gäller IT.

Om allt blivit bra så kan Du komma till min enkätundersökning
HÄR!!!

Enkäten gäller alltså Dig som varit eller är sjukskriven...eller arbetslös under lång tid och under den tiden använt Internet!

Svaren kommer att användas till min uppsats som är slutarbetet på min utbildning. Allt kommer givetvis att behandlas anonymt och Din identitet kommer att stanna hos mig...om den framgår!

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad smart det var med Googledocs !

Jag har inte använt det någon gång, men nu har jag lärt mig något nytt.

( Inte hur man "gör" dem, men att de finns, och hur de ser ut. :D )

Verkar ju väldigt smidigt !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback