Ingen lång runda idag!

Näe, idag tar jag mig inte tid att springa nån bloggrunda...det är skolhelg och jag väntar nu in mina klasskamrater som ska komma hit på lunch!

Jag hade planerat det hela jättebra, bulgur med grönsaker och kycklingfiléer...bra mat som räcker till  många!

I morse när jag skulle förbereda maten upptäcker jag att jag tagit upp kycklingklubbor...hm, det räcker inte till lika många. Men...jag trollade med tårna och har nu tagit upp lite gravad lax från frysen!!!

Vi hörs och syns...men kanske inte förrän på söndag...eller måndag...har ju ett härligt uppdrag på söndag!

Kommentarer
Postat av: Karin

Ha det så jättekul !!!

Jag ska ta en promenad på byn jag.

Med lite tur finns det en massa kul folk på pizzerian, och om inte, så blir det sängen när jag kommer hem.

Postat av: Vicke

Jag tittar bara in för att önska dig en trevlig helg.

2010-04-24 @ 08:06:08
URL: http://web.comhem.se/animeramedvicke/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback