Idag är jag unik!!!

Åtminstone tror jag och nån mer det!!!


flowers myspace orkut friendster comments


Eftersom det är kurskväll i kväll så var det definitivt dags att ta sig en dusch och bli lite...ja, lite mer presentabel! Om det nu skulle ha gått nån förbi så bor jag alltså nu ute i vårt torp där den enda lyxen är att ha vatten på gården och el i torpet. Alltså...när man ska rengöra sig så går man ut!

Jag kokade upp några kannor med vatten så jag åtminstone kunde tvätta mig i varmt vatten, sen hämtade jag allt jag kunde behöva såsom schampo, tvättlapp och handdukar.

Tog baljan med varmt vatten och gick ut. Jag hade förberett genom att dra slangen så nära torpet som möjligt och sen tog jag av mig morgonrocken och påbörjade min tvagning.....vet Ni vad som påbörjas då????

Jo, då börjar det snöa!!! Så det unika är att jag idag har duschat ute i Guds fria natur medan snön föll från himlen!!!

Ja, jag överlevde och sitter nu ganska så rejält påklädd i köket och endast den ena foten är lite kylig!!!


Kommentarer
Postat av: Pia

I det här läget passar nog ordet COOLT nästan lite väl bra!!! ;o)

Ang tidigare inlägg: det finns alltid människor som VÄLJER att missförstå saker och ting. Känns något konstigt när jag läser någons inlägg så frågar jag vederbörande hur de menar och då får man ju en förklaring och oftast var det ju inte som man först trodde.. Jösses, fattar du vad jag menar? När jag läser vad jag skrivit så fattar jag knappt själv, men själva tanken i mitt huvud var jättebra! ;o)

Postat av: Gun

Brrrr, jag fyser bara av att läsa ditt inlägg.. Men jag håller med Pia, coolt!

2010-04-21 @ 15:16:40
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Ingrid ♥

vilken tuffing du är.

duscha i snöväder....brr

Kram Ingrid

2010-04-21 @ 20:38:18
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Nancy66

Ja, du är verkligen unik, :)



:)) Så härligt det låter med dusch i snön, dock vääääl kallt kan jag tänka.



2010-04-21 @ 21:46:42
URL: http://nancy66.zoomin.se
Postat av: Afrodite

Men jisses mänska! Du kan ju få "blåsgitarr"!! =)

Modigt och coolt faktiskt!

Kramen

2010-04-22 @ 07:57:12
URL: http://afrodite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback