Grrrrr.....

Kom inte i närheten av mig idag!!!

Det mobila har idag (ursäkta språket) jävlats ordentligt med mig!

Så fort jag kommit in på sidan på one.com så har jag ramlat ur...ja, jag har ramlat ur på fler sidor så det är inte dom jag är irriterad på. Jag försökte skylla på vädret men...icke...

När jag hållit på i massor av timmar på det viset så ringde jag bredbandsbolaget och skulle skälla lite....men, jag fick prata med en ytterst trevlig ung man som hjälpte mig (hoppas jag) så just nu laddar jag ner ett nytt program till det mobila....sen får vi se. Har bara blivit utkastad i kylan tre gånger medan jag laddade hem det....

Återkommer kanske senare......


Kommentarer
Postat av: Vicke

då hoppas jag att det har löst sig nu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback