Fundersam!!!

Nu är vi åter hemma i skogskanten efter en resa i mellansverige. I morse åkte vi och hämtade Äldste Sonen och hans bil för att sedan åka vidare till OK och hyra ett släp. Sen bar det av mot Södermanland och Jönåkerstrakten. Sonen skulle lämnas i Norrköping då hans arbetsplats stod och väntade på honom där men han bestämde sig för att följa med oss på vårt uppdrag, han var lite nyfiken på min vän som han uttryckte det!

Väl framme så fick vi en god kopp kaffe och sedan började demonteringen av Vår Dröm...VÄXTHUSET!!

Helt otroligt....vi är med växthus!!!!!

När allt var lastat och klart så fick vi lov att tacka nej till Vännens paradrätt Stifado (hoppas få ett smakprov vid senare tillfälle) då Sonen behövde få hämta sin arbetsplats och hinna hem till Västerås i tid. Han kör ju lastbil och det är som bekant mycket noga med rätt antal vilotimmar.

Nå, vi åkte vidare mot Kimstad där lastbilen stod och sen vände vi kosan hemåt. Nu är vi hemma igen och min kropp känns som....ja, jag vet inte riktigt. Den är lite trött om man säger så men det har det varit värt!

Nu bjuder jag in Yngste Sonen och Svärdotter till en arbetshelg i skogsbrynet nästa helg...då ska växthuset på plats för mina busfrön har växt till sig och vill ut i världen och se sig omkring!

En sak som gör mig fundersam....jag har idag haft otroligt många besökare och kommentatorer...varifrån kommer Ni? Det är jätteskoj men jag blir så förvånad när det är helt nya besökare!!!!! Välkomna!



(I detta inlägg är alla stavfel mina egna)

Kommentarer
Postat av: Karin

Hoppas de kommer från mig ! :)

Jag har lagt till dig i min lista över favoritbloggar i min blogg.

Inte för att jag tror att det ska vara så många, eftersom vi ju till stor del har samma bloggvänner redan, men någon ny har säkert letat sig dit via min blogg i alla fall.

Postat av: Cattis

eftersom du fått en förhandstitt på blivande hemmet(jag kan jag med) så vet du var grytan står nästa gång ni har vägarna förbi.Ser fram emot nästa helgs rapport om monteringen..vem ska så gå med magnet o hitta klammer...Kram.

2010-04-25 @ 22:11:54
URL: http://yeahdelila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback