Jo...jag lever!

Förstår inte riktigt vart tiden tar vägen?!

Just nu pratar de om glömska på vår lokalradio och man får ringa in om man glömt nåt eller tappat nåt...jag funderar på att ringa in och efterlysa tiden!!!

Vad händer här då?

Jo, idag är Blivande på jobbet idag...inte frisk men på jobbet! Själv snörvlar jag fortfarande ordentligt för i samband med trattkantarellerna så fick nog jag också en liten sväng av förkylning men jag jag tror knappast att det är influensan...så sjuka är vi inte!!

Igår var jag hos doktorn och vad han sa ber jag att få återkomma till nästa vecka då jag ska göra sista testen inför en eventuell diagnos även om både doktor och jag är säkra på vad diagnosen blir så vill jag vänta med att berätta offentligt! Dock kan jag berätta att det är inget livshotande eller farligt...bara en diagnos jag väntat på i 21 år!

Jag pluggar så gott det går mellan nysningar och hostningar...idag måste jag göra färdigt retorikarbetet. Veckorna går fort och snart är det dags att åka till Tärna igen...då blir det installationshelg...ska bli spännande för om det kan jag ingenting idag! Ska också bli spännande att se vad uppgiften blir....förhoppningsvis blir det vad jag önskar för då innebär det en resa lite söderut!

Nehej...läsa lite och sen en promenad till en brevlåda!!!!

Kommentarer
Postat av: Majsan

Skönt att Du lever och jag håller tummen för att det blir rätt ställd diagnos.

Kram

Postat av: Sarah

Fin blogg :)

2009-09-30 @ 13:30:15
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: Sarah

Haha jasså du har också sådana tallrikar. Ja jag fick dem med Ellos när jag beställde kläder :)

Tråkigt att det börjar spricka. Men kan tänka mig att det inte är någon speciellt bra kvalitet.Men snygga e dom.

Ja jag har börjat att uppskatta en bra bok numera när jag inte kan gå. Det är väldigt avkopplande att läsa :)

Tack jag ska försöka krya på mig. Ska operera andra foten om en månad :( Så jag hoppas denna e bra tills dess!

Ha en jätte bra dag:)

2009-09-30 @ 15:27:15
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Krya på dig! Och hoppas att du får rätt diagnos.

2009-09-30 @ 16:31:44
URL: http://blog.stenstugu
Postat av: Nancy66

Härligt att höra att du lever, ja jag har varit lite dålig själv på bloggläsandet det sista, men tittar in i alla fall då och då.



Hoppas du får din diagnos, förstår att det kan kännas skönt att få veta att det man själv anat och trott så väl stämmer,



Kramar i kvällen,

2009-09-30 @ 19:42:04
URL: http://nancy66.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback