Energitömd!

Jo, jag lever fortfarande men jag är trött som en gnu!!! Det tog på krafterna att göra en långresa under helgen!

I fredags eftermiddag åkte vi ner till min pappa som bor i Alvesta, en resa på 45 mil enkel resa. Redan på vägen ner sa min kropp ifrån genom att ge mig en ordentlig värk lite här och lite där och en gräslig migränliknande huvudvärk. Nåja, det gick bra och vid tiotiden var vi framme.

Lördagen ägnades åt att packa och plocka lite saker som pappa ville bli av med och som jag skulle få....en vacker servis och en underbar kristallglasserie! Nu gäller det bara att skffa fram plats på våra 53 kvadrat till detta...men det finns en hel del skrot som nog kan vidarebefordras till Brödet och Fiskarna eller nåt liknande!!

Vi tog en tur till Växjö för att undersöka en butik som inte finns häruppe...Harald Nyberg....oj, vad grejer det fanns där!!! Men som Ni vet så tvättade vi ju vår bil lite för varmt så vi kunde ju inte handla nåt med oss hem....grämer oss lite för vi hittade ett jättefint växthus för bara några futtiga kronor! Funderar på att ge bror min i uppdrag att åka in och handla detta när han kommer hem från det tydligen gräsligt varma Gran Canaria!

På söndagen avr det bara att åter packa in sig i bilen för att åka de 45 milen hemåt! Halvvägs hem blev vi bjudna på varsina två underbara räksmörgåsar...mums!!

Sen dess har jag bara försökt komma igång igen. Kroppen skriker..lägg Dig i sängen och sov...men det har jag ju inte tid med!! Jag har ju flera worddokument som jag måste få till precis som de ska vara...sidfot och sidhuvud...rubriker och försättsblad....allt sånt som är busenkelt när man kan....man jag kan ju inte!!! Nå, jag har ju min litteratur så det är bara att ge sig på det!!!

Ska sätta mig nu nån timme och sen belöna mig med ett besök på IKEA med min goda vän!!!!

Får se sen om jag åker till torpet ikväll för av nån underlig anledning har jag bättre med energi där...men jag kan ju inte bo där i vinter så jag måste hitta nåt bra här i stan också!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Lägg dig i sängen och vila lite kvinna!

Lyssna på kroppen nu :)

Hojta till nästa gång du är i stan. Har två böcker jag vill låna av dig :) Och retunera en hehe!

Kram på dig!

Postat av: Pia

Men va härligt ändå att du tog dig iväg till din pappa!! Strongt jobbat, tjejen! :o)

Men förstår ungefär hur slut du är nu efteråt.. Det är samma med mig.. I går var jag tvungen att vara hemma från jobbet bara för att jag stod typ en kvart och pratade med grannen som stod på sin balkong. Jag tvingades titta uppåt alltså. En kvart och nästa arbetsdag är körd!! F-n, att jag aldrig lär mig! :o( Har ledig dag idag, men är fortfarande dålig i nacken. Suck!



Hoppas du piggelinar på dig så du orkar med alla Worddokument å så.. Kram på dig!!



2009-09-02 @ 13:01:21
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback