Vad vill Du veta?

Den här perioden innebär ju naturligtvis nya uppgifter. Hemsidan har Ni ju redan läst om. Sen ska vi läsa två olika böcker om retorik och jag har läst en av dessa två...idag ska jag försöka läsa den andra!

Vi ska också göra ett litet arbete om en hårdvara och jag har valt att skriva om datormusen...det enda jag gjort i den uppgiften är att köpa mig en ny mus!!!!

Sen har vi en bildhanteringsuppgift...jag ska få ett föremål att hoppa ur bilden....det tar jag tag i nästa vecka!!!

Men...det är en uppgift där jag skulle vilja be Er om hjälp!!!

Vi ska presentera oss själva i ett föredrag på 3 - 5 minuter som kommer att videofilmas. Men vad ska jag berätta om mig själv?

Visst jag kan köra det vanliga med vad jag heter och vad jag jobbat med..och icke att förglömma...hur gammal jag är!!! Har Ni märkt att det är jätteviktigt när en svensk ska presentera sig...jag heter XX och är XX år!!

Men jag känner att jag skulle vilja göra nåt annat...nåt som inte är så rutinbundet...så nu frågar jag Er...vad vill Ni veta om människor???

Kommentarer
Postat av: Cattis

visst vad man heter o ålder kan vara av intresse..men tex att du jobbat med film..lantbrevbärare...är gotlänning..sånt tycker jag är intressant...

Postat av: Nancy66

Ja, det är inte lätt det där. Men intressen är ju något som intresserar människor liksom om man är med i föreningslivet.



Sen att du är en hejare på att plocka svamp kanske, haha, skämt åsido...



Hoppas du får ihop något, kramis

2009-10-01 @ 13:40:23
URL: http://nancy66.zoomin.se
Postat av: Ingrid

Jag ser att du fått det råd jag hade tänkt mig angående din presentation. Att du kommer från Gotland, lite av vad du har jobbat med och sådär. Lycka till och hoppas du får flera och bättre råd.

/Ingrid

2009-10-01 @ 17:32:51
URL: http://blog.stenstugu
Postat av: Ingrid

Har du någon hobby?

Varför och när började du blogga.

Bara förslag....Jag är inget vidare på detta.

Hoppas du får ihop något fint om dig själv.

Lycka till

Kram Ingrid

2009-10-01 @ 21:46:54
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Svårt att svara på men någon lite dråplig händelse i ditt liv brukar lätta upp stämningen

2009-10-04 @ 18:13:52
URL: http://pellispricken.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback