Rubriktorka!

Ja, ofta kan jag tycka det kan vara svårt att hitta på rubriker när jag ska skriva en blogg och idag är det en sån dag!

Igår hade jag besök av en mycket god vän och vi hade en trevlig dag med prat om allt och inget!

Idag måste jag se till att lära mig min presentation av mig själv utantill. Jag har nämligen upptäckt att med ett manus blir jag lite förlamad och trots att jag vet precis vad jag ska säga så står jag och läser innantill och eftersom vi denna gång måste ha ett manus som dessutom ska skickas in så är det lika bra att lära sig det utantill! Men det var längesen man lärde sig en text utantill....var det kanske sist man gick i ett Luciatåg?

Även idag har jag lekt lite med photoshop, jag tror att det kan vara det enda sättet att lära sig hur man gör. Ni ska få ett smakprov! Det är ju ganska likt gårdagens men jag har gjort det på ett helt annat sätt....så det är bara att inse att många vägar bär till Rom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback