Out of bounds

Jag har en uppgift som jag ska lära ut till mina kurskamrater nästa gång vi ses och den har jag jobbat en del på. Idag bestämde jag mig för att nu ska jag klara av detta. Det finns en sida som är helt otroligt bra att lära sig saker på den heter moderskeppet. Där hittar man guider till det mesta och det jag nu skulle göra är en out of bounds...utanför ramarna.

Jag har inte tidigare fått till det och dagens resultat är inte heller perfekt men det är en början. Får jag bara träna lite mera och förstå lite bättre vad det är jag gör så ska det nog kunna bli riktigt bra!

Här är i alla fall ett smakprov på vad jag håller på med.....kul men emellanåt frustrerande! Här kan jag redan nu säga att i dagsläge tänker jag inte berätta hur man gör!



Övning ger som sagt färdighet så jag ska fortsätta att träna på några fler bilder under eftermiddagen. Jag ska också försöka laga lite god mat då jag bjudit hit min favoritnalle på mat ikväll.....en ursäkt för att få hjälp med att installera ett program som inte vill sig!

Ha det gott så länge!

Ja, jag var ju tvungen att göra en till så jag kommer ihåg det lite bättre.....


Kommentarer
Postat av: Majsan

HÄFTIGT!!!

Postat av: ingmarie

Tjusigt

2009-10-20 @ 20:31:42
URL: http://mimmiros.blogg.se/
Postat av: Lotta

Läckra bilder!

Jo, volang låter bättre än valk. :)

Headern är ny och jag tycker också den är jättefin.

2009-10-20 @ 21:02:55
URL: http://dreamsalive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback