Vilken dag!

Idag har det varit en spännande dag må jag säga!

Först kan jag bara berätta att vi nu är färdiga med våra klänningar till festen på lördag. Lokalen är dukad och färdig...allt är under kontroll..skönt!

Men det har faktiskt hänt lite roliga saker idag!

Först blev jag tillfrågad om jag ville bli fotomodell för en dag...vem tackar nej till det erbjudandet? Det är väl nåt alla tycker vore roligt oavsett ålder. Nog för att jag trivs bäst bakom kameran men att bli stylad av ett proffs känns ju riktigt spännande!

Sen ringde telefonen igen, jag svarade och i luren lät det så här..

"Hej, jag heter Joel och ringer från Blåsningen!"

Heej, svarar jag mycket tveksamt och funderar på vem som driver med mig...."Hallååå" säger denne Joel..

Jag fortsätter lite tveksamt för jag vill ju hålla masken, vill ju inte bjuda någon på ett gott skratt i onödan! Jo, säger han, Du har ju vunnit biljetter i en tävling på TV3 och det är Blåsningen det handlar om.

Då börjar jag skratta och säger att okej, nu ska jag ta Dig på allvar jag var övertygad om att någon drev med mig!



Så den 24:e november ska jag och Bästa Vännen åka till Stockholm för att delta i inspelningen av programmet Blåsningen. Det ska faktiskt bli riktigt skojigt!

Först gör Bästa Vännen och jag ingenting ensamma....nu helt plötsligt har vi fullt upp...för visst sa jag att det är BV och jag som ska fotomodella tillsammans?

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Men så trevligt, grattis till båda överraskningarna, det är sånt där man behöver i novembermörkret.



Kram Ingrid

Postat av: sussi

Coolt uppdatera sen!!

2009-11-12 @ 23:02:07
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/
Postat av: Majsan

Häftigt!! =O)

2009-11-13 @ 09:26:57
URL: http://www.chattens.se
Postat av: Malin Öhman

Vilken lyckad dag, hoppas det blir roligt!

2009-11-13 @ 10:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback