Himmel och pannkaka!

Att föda barn är en lätt match jämfört att göra en hemsida och att sedan publicera den!!!

Jag satte mig tidigt i morse med smärre små avbrott som ett efterlängtat telefonsamtal och andra små nödvändiga ärenden...och här sitter jag fortfarande! Jag kan berätta att jag inte ens tagit mig tid att komma i kläder idag men det är en engångsföreteelse...jag lovar!

Allt var nämligen klart....jag skulle överföra det till servern som sedan publicerar, fråga mig inte hur det går till men det är nåt tekniskt!

Då händer det...inte att jag vann på en trisslott utan att allt blev kaos...naturligtvis var det jag som missat en liten, liten detalj, att ta bort det gamla. I ren förtvivlan lyckades jag väl trycka på ett par felaktiga knappar...känns situationen igen?

Då blev det...min nya header och text på min gamla bakgrund.



Så här ser min header ut....och min gamla bakgrund var ljust gul....heja Sverige!

Lay-outen var borta så...ja, det såg helt enkelt inte klokt ut!

Jag försökte på alla sätt att få tillbaka min sida men näe, det var som förgjort. Då fanns det två alternativ...att ge upp för den här gången...eller på´t igen!

Jag valde det sista alternativet....jag rekonstruerade sidan och nu är den på plats! Trycker Ni på ovanstående bild så hamnar Ni där!

Jag kallar den för en Beta-version...

Tyckte Ni att den här bloggen var rörig...då ska Ni bara veta hur det är mitt huvud just nu!!!

Kommentarer
Postat av: Trebarnsmamman

Snyggt!!!!!

Postat av: Cattis

va..kom du aldrig i kläderna...pratade du i telefon i morronrockler

2009-11-05 @ 21:14:54
URL: http://yeahdelila.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Grattis till din hemsida, så stolt jag är över att få vara med där!



Ha en riktigt fin helg nu och koppla av efter allt jobb för att få det här att fungera! /Ingrid

2009-11-06 @ 21:38:08
URL: http://blog.stenstugu.com
Postat av: Pia

Men wow, skitfin blev den ju!!! Ska kika mer på hemsidan i morgon!!

Kram på dig!

2009-11-06 @ 22:10:49
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback