Aktiv dag!

I morse gick jag upp samtidigt som Blivande Maken eftersom jag lovat att hämta en kursare straxt före nio. Vi hade nämligen bestämt oss för en promenad på Björnön där vi samtidigt kunde prata lite grupparbete!
Jag och min kropp behöver lite tid på oss för att komma överens om det är en bra dag eller dålig dag...idag kom vi överens om att det var en skaplig dag!

Efter några koppar kaffe och en rundtur i bloggarna och lite skruttprat på Facebook så klädde jag mig och hämtade upp kamraten!

Väl ute på Björnön så tog vi oss en rundtur jag med kameran runt halsen och kamraten med stavarna i näven. Väl framme vid badet kunde vi konstatera att några badare såg vi inte men väl en massa husvagnar och dito folk...



Jag har i tidigare bloggar talat om att Björnön är vackert och här kommer väl ytterligare ett bevis på att jag har rätt?



Här kan man bada på sommaren, för en västmanlänning är detta en lång och härlig sandstrand...för en gotlänning, tja...det duger!!

Väl hemkommen så satte jag mig en stund vid teven och stickade, har fått lite sticklust igen och det är vantar som står på programmet. Just nu stickas ett par pojkvantar i storlek 20 år!!!!!!!

Sen blev det datorn och skolarbete. Det blev en gadget, en widget och en gästbok samt lite google analytics! Sedan städade jag lite kökslådor och skalade rötter till rotmos!

Kort sagt...jag ska nog ut och gå varje morgon...verkar som att jag får energi av det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback