Resumé..

...av de senaste dagarna!

I onsdags hade vi goda vänner här på kvällen...och natten. Jag kollade ju almanackan och insåg att nu är vi nära sommaren och när man är nära sommaren så är det vår och vår är varmt...hänger Ni med?

Men...det var inte varmt i onsdags...regnet hängde i luften så jag gick genast till lidret och letade reda på delar till ett partytält. Jag svor lite lätt över min blivande make...kan nån tala om för mig varför män har så svårt att lägga saker på rätt ställe...eller om vi säger så här...lägga alla tältpinnar på samma ställe...? I en timme höll jag på och leta efter delar och lyckades få till det så när den blivande maken rullade in med bilen på gården efter en hård dag på  jobbet så kom han precis lagom för att hjälpa mig med den sista resningen...*hm*

Så här blev resultatet...



Här satt vi till klockan var nära två på natten och då hade äldste sonen med kamrat också kommit inrullande. Yngste sonen hade nog också dykt upp om inte hans kamrem gått av och slagit sönder det mesta som går att slå sönder i en gammal Volvo..men tur trots allt att det är en gammal Volvo för då går det ju att byta själv...Nu kommer ett skryt...till och med jag har en gång bytt kamrem på en Volvo....nu blev Ni väl ändå lite impade????

Jo, om Ni tittar riktigt noga på bilden så ser Ni att Lisa faktiskt inspekterar vår "nya" altan!!!

Idag ska vi åka till svärmor för att gratulera henne på 74-årsdagen, vi ska faktiskt åka till Surahammar för att äta på en återuppstånden restaurang.

I morgon kommer två av mina syskonsjälar hit för att vi ska få en härlig kväll tillsammans...jag gissar att vår "nya" altan åter kommer att utnyttjas!


Kommentarer
Postat av: Marianne

Vilket paradis! Det ser jättefint ut! Kram Maran

2009-05-22 @ 11:13:10
Postat av: Nancy66

Det ser jättemysigt ut, hoppas ni får en trevlig dag,

Postat av: sussi

Män saknar logik sägs de. De släpper av saker allt eftersom ;) Ser så underbart ut vill med ha så ju.

2009-05-22 @ 20:25:39
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/
Postat av: Ingrid

Vad det blev mysigt och bra.

Bra gjort

Kram Ingrid

2009-05-22 @ 20:49:30
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Cattis

longituder o latituder hjälpte de? C yaaa...

2009-05-22 @ 21:07:41
URL: http://yeahdelila.blogg.se/
Postat av: Eva

mysigt det blev.. måste verkligen träffas snart.

2009-05-22 @ 21:15:15
Postat av: Pia

Så fint det blev! Ha en riktigt skön helg! Kram!

2009-05-23 @ 09:34:09
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Hi, hi, det hade jag glömt innan jag läste din blogg. Jag skulle oxå sätta upp partytält i stugan i Onsdags, men det fanns ingenstans. Hittades efter helgen i garaget i Västerås! Mannen i ett nötskal.

2009-05-24 @ 10:23:10
URL: http://pellispricken.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Imponerad av dig?

Mer än så!

Detta såg mysigt ut och jag hoppas ni får ytterligare trevliga stunder!

Kram

2009-05-24 @ 16:29:38
Postat av: Micke

Tjusigt det blev! Detta ska inspekteras sen :)

2009-05-24 @ 19:31:53
URL: http://kludd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback