Mord i Skärhamn!



av Ramona Fransson.

Detta är den tredje boken om de härliga poliserna på västkusten.

Det är svårt att slita sig från dessa böcker som inte bara handlar om mord utan också ger bra bilder utav människorna som löser morden. Dessa helt vanliga människor som är precis som vanligt folk.

Här väver Fransson ihop en tragisk familjehistoria med narkotikabrott och det tar lång tid innan man förstår hur det hela hänger ihop vilket jag gillar. Det är kul att få tänka lite själv, roa sig med att vara kriminalare ;)

Några romantiska frierier får man delta i också...aldrig fel i dessa bröllopstider!!

Nej, jag kan nog säga som så...jag brukar aldrig köpa inbundna böcker men det blir nog en tur till Akademibokhandeln och köpa nästa bok för presentkortet jag fick i födelsedagspresent av min son med flickvän, tror inte jag kan vänta till Lyckohjulet kommer i pocket!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback