Idag har det....

...varit en mycket speciell dag i mitt liv!!!

Vad som hänt ska jag berätta i en senare blogg för detta kommer jag att driva till det yttersta, dock känner jag att jag verkligen vill tänka igenom hela inlägget så det blir rätt och bra!! Jag är inte säker på att det kommer i morgon men det är ganska troligt!!

För övrigt kan jag säga att jag hållit mig inomhus.....inte för att jag tror att jag skulle blåsa bort därtill har jag en alldeles för stadig grund men för att det inte varit speciellt trevligt att vara ute!

Kommentarer
Postat av: sussi

Här är de med storm!!!

Postat av: Trebarnsmamman

Ja, usch vad det blåste igår! Ibland behöver man ta tid på sig för att formulera sig! Gör det...vi behöver inte veta allt! Huvudsaken är att du är snäll mot dig själv och tar hand om dig själv! KRAM

2009-05-28 @ 10:03:05
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se
Postat av: Unika

Blåser massor här med.

Hoppas det där speciella är eller åtminstone leder till något bra.

Ta hand om dej!

Kram

2009-05-28 @ 12:20:55
URL: http://mammajag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback