Solen är här...på riktigt!

Jag tror faktiskt att det är vår på G!! Solen lyser så mycket den bara kan och det känns på nåt vis som att solen verkligen älskar att få glädja oss!



Glädjen här är stor för i helgen så sådde jag ju mina tomatfrön....och flera av dom har redan tittat upp...spännande!!!!



Igår kom mina små pelargonsticklingar från Rockdala så i morgon ska jag plantera dom i små krukor..eller kanske ikväll redan beror på hur tiden räcker!



Sambon är fortfarande sjuk....han har lovat att gå till jobbet i morgon men gav samma löfte igår så....kanske jag ska göra som så många andra inom bloggvärlden....ha en tävling!!

Den som har bästa argumentet till att överta en sjuk sambo erhåller om två veckor ett paket med DHL....kan det vara nåt?

Helt plötsligt så kände jag att det är nog läge att informera Er läsare om att min sambo är en av mina mest trogna läsare....så jag går inte bakom ryggen på honom på nåt vis....mer än att jag kanske roar mig lite extra på hans bekostnad!!!!


Kommentarer
Postat av: Micke

Grattis till våren, kan man säga så?

Jag har fortfarande medlidande för din gube he he.

Må väl o njut av solen o värmen.

Postat av: ingmarie

ja det är inte roligt att vara sjuk vet hur det var...själv satt allt i 4 v hos mig.

Jag läser din blogg varje dag

2009-03-19 @ 09:14:39
URL: http://mimmiros.blogg.se/
Postat av: sofie

hehe! Att folk mår dåligt händer titt som tätt även på vår båt. Ibland är det vindstilla o jättelugnt men en del tål helt enkelt inte. Jag mår också dåligt de 2 första gångerna brukar jag ta en tablett sen är det ok resten av säsongen =)

2009-03-19 @ 12:38:33
URL: http://metrobloggen.se/sees
Postat av: litentanta

vet ju inte hur din karl är men dottern o jag, vi vet allt hur klen en karl blir när han är "riktigt" sjuk hihi!



lyckost som får din sambo att titta in, jag brukar tjata på särbot bara för att få en xtra besökare om inte annat men jag tror inte han är så intresserad direk ;-)



o näää, vill INTE vinna nån tävling :-)



2009-03-19 @ 12:40:48
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback