Nattsudd!

Just nu är det så mycket som far omkring i huvudet så ikväll satte jag mig och spelade spel på datorn...vilket bra sätt att rensa huvudet jag tycker att det är!! Mina fingrar är upptagna med nåt så tankarna kan löpa fritt!

I morgon kan det bli glest med uppdatering för då ska jag först på mammografi...jag fick ju ställa in sist eftersom förkylningen belägrat mig....efter det ska jag på lunch med äldsta sonen och sen blir det bildterapi...sen blir det nog till att sitta och spela på läppen för då kommer jag att vara helt slut misstänker jag...det är så jag och min kropp fungerar...

Ha det gott till dess!!!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Hoppas det går bra för dig på mammografin!

Fusk har det varit för att komma iform, men nu är jag i mål!

Postat av: Anonym

jag hade gärna sett att en förkylning kom emellan så jag hade fått skjuta upp "pattmangeln" nu när jag vet hur det kändes är det väldans lätt att ändra tid nästa gång tyvärr....

Hoppas lunhdejten blev bra.

C yaaa..

2009-03-12 @ 18:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback