Melodikryss och IKEA!

Först måste jag säga grattis till storasyster Marianne som fyller år idag...hipp hipp hurra!!!




Just nu löser jag melodikrysset samtidigt som jag skriver det härinläget hittills går det bra! Känner mig dock ltie handikappad då min högra hand för tillfället är ur funktion...ja, alltså min bästa medhjälpare som sitter nånstans på Rosornas ö.Mina tankar är mycket hos Dig...bara så Du vet!

Efter krysset ska vi ta en sväng till mitt favoritställe.... 
 måste se om det kommit nåt som man kan shoppa...lite shoppingsugen idag!!! Förmodligen blir det som vanligt....inget shoppat!

Nån liten kul grej ska vi dock handla...ska bort ikväll och då vill man ju ha nåt med sig till värdparet...även om vi nu måste komma mätta och ha drickat med sig...det dom bjuder på är trevligt sällskap och det är icke att förakta...så får det gärna vara för mig, viktigast är ändå att träffas!

Ikväll är det dessutom en ganska intressant teve-kväll..Babben på ettan och Robinson på fyran...ikväll blir det inspelning och så får vi hoppas att nåt går i repris på bra tid!! Inte för att det är hög kvalite på det sistnämnda men det ä ett program som säkert alla kommer att pata om och man vill ju inte känna sig helt borta i sociala sammanhang....*hoppas Ni hör att det dryper lite*

Babben gillar jag och det behöver jag väl knappast berätta varför? Nå, det är inte bara för att vi kommer från samma ö utan också för att hon är den hon är...så otroligt mänsklig!!!

Nu är krysset löst...bloggen skriven....IKEA's hemsida genomläst....nu ska jag bara sätta på mig kläder måla ett par gubbar i ansiktet sen är jag redo!!!!

Kommentarer
Postat av: Cattis

jag satsar på att de går repriser på söndag på ovannämnda program..känner på mig att de kan bli lagom aktivitet i bakfyllans tecken i morron...

Postat av: Pia

Ha en trevlig kväll med goda vännerna!! Kram!

2009-03-21 @ 16:00:34
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Micke

Japp IKEA är aldrig fel, o hittar man inget kan man alltid fika.

Ha en trevlig kväll.

2009-03-21 @ 21:58:04
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: soffie

Grattis till guldet å vi skulle till IKEA idag men uuu va bilar det va så vi vände ,skulle alla shoppa där idag,ändå va vi där 1 timme innan stängning ,

ha en go kväll

2009-03-22 @ 19:20:02
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback