Jag är bestulen!!!

Igår kväll upptäckte jag den förskräckliga stölden...den var min äldste son och den blivande maken som uppmärksammade mig på det! Det blev lite rörigt omkring mig och inombords blev det fullkomligt kaos!

Jag var tvungen att springa in och kolla i handväskan om det verkligen kunde stämma...och ja, det stämmer!!!

Det är Power Meet redan nästa helg!!! Jag var helt övertygad om att det var ytterligare en vecka kvar!  Nån har snott en hel rackans vecka av mig!! Nu blev det helt plötsligt lite bråttom måste ju fixa en hel rad saker nästa vecka då jag tänkt att bara gå och flumma runt i stan.

Någon av Er kanske funderar på om jag är så himla intresserad av bilar....nej, det kan jag ju inte påstå men just Power Meet innebär en massa trevliga saker för vår del och har gjort nu sedan 2004 om jag inte har räknat helt fel!

2004 var första året som flera av våra internetvänner besökte oss i torpet under Power Meet och sen har vi gjort det till en tradition varje år. Jag skrev våra internetvänner och då tänker nån att vaddå...den blivande maken tycker ju att datorer är djävulens påfund..jo, men en kort period 2003, tror jag det var, så roade han sig på sidan Kamrat och "raggade" där upp Bettan med hjälp av en berättelse om en björnhona. Ja, jag ska inte gå in på några detaljer..

Hursom så märkte jag att han skötte ju inte vänskapen som han borde så jag tog över Bettan och på den vägen är det. Sen var det ju Micke som dök upp nånstans på vägen, tror det var på Silverplanet i samband med att han fick sin nackskada. Då jag själv är whiplashskadad så försökte jag ju tala om hur han skulle bete sig för att må lite bättre....om jag lyckades vet jag inte?!

Nå, sen har det kommit och gått lite andra människor men vi har väl varit grundstyrkan och vi har alltid lika kul!

Det brukar bli lite kubbspel fram på natten med värmeljus uppå varje kubb så vi ser, vi brukar spela Fia...också alltid trevligt! Ibland har vi varit i den stora sandgropen och badat och ibland har vi suttit och huttrat under nån filt.

Vi har i alla fall alltid kul och det blir alltid ett besök, för de som vill, på cruisingen inne i Västerås!

Nu vill jag passa på att önska alla som vill välkomna...vi är inte nåt slutet sällskap utan är Ni i krokarna av Västerås kommande helg och vill göra oss sällskap....hör av Er....skicka ett mejl
[email protected] så får Ni en vägbeskrivning!!!

Nu ska det kokas lite kaffe och sen ska jag gå ut i trädgården och njuta av den härliga sommardagen som just börjat!!!!

Kommentarer
Postat av: ingmarie

Hade jag varit i krokarna hade jag kommit det är ju några år sedan vi träffades...ha en fin helg

Postat av: Evis

Den där björnhonan dök upp sent... ;)

Och det var då bilfan krånglade på vägen till dig. Minns nog den svängen suck



Tyvärr så kommer vi inte.. i år heller.. Sambon jobbar sitt sista pass då!:( Hade ju varit trevligt att spela kubb med värmeljus fniss

2009-06-27 @ 14:28:21
Postat av: sussi

Vad de lät underbart. Önska man hade vägarna neråt. Jag ska på Betch party i Piteå och "raggarna" här uppe är irriterad att den krockar med Power meet. så endel ska göra resan till Västerås och andra ska stanna kvar här uppe.

2009-06-27 @ 20:47:35
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/
Postat av: Micke

Nedräkningen har börjat sen länge ja ;)

Stackars dig (er?) som tappat en hel vecka :)



Det blir alltid lika kul att besöka er denna helgen även om det blev lite annorlunda ifjol för både Bettan&mig.

2009-06-29 @ 05:12:14
URL: http://kludd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback