Blå Dahlia



av Nora Roberts.

Antingen är det så att jag just nu är inne i en Robertsperiod eller så har jag haft en hiskeligt tur att springa på två kanonböcker av henne på raken!

Det här är den första i en trilogi och handlar om en ung kvinna som blir änka precis i början av boken. Hon har två små barn och skilda föräldrar med allt vad det kan innebära!

Efter nåt år väljer hon att flytta söderut med sina barn och börjar jobba på en handelsträdgård åt en kvinna som anses vara lite speciell. Hon måste till att börja med också bo hemma hos denna kvinna med sina barn. Naturligtvis finns det en härlig kärlekshistoria och ett spöke!!
Vad vore ne riktigt bra Robertsbok utan lite mystik??

Den här är riktigt bra, jag började igår eftermiddag och avslutade den nu mitt på dagen och jag ser verkligen fram emot de två kommande delarna!

Vill här också säga att de har ingenting gemensamt med den förra trilogin som alla hette nåt med Nyckeln till... i titeln. Jag läste dessa tre böcker men kan väl ändå inte säga att jag blev speciellt fångad av dom!
HÄR kan man läsa vad jag tyckte om dom när jag precis läst alla tre!

Idag kommer jag att påbörja en av mina absoluta favoriter....Penny Vincenzi!

Kommentarer
Postat av: Micke

Risken är att det är en läcka på ett rör o ingen vill fixa det he he he.

Som optimist så blir det bra väder efter

midsommar.

Skall försöka att hålla koll på fåtöljen.

Må väl


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback