Vet Ni hur jobbigt det är?

Ja, jag menar då att ha en dataintresserad katt? Så fort jag sätter mig vi ddatorn så kommer hon slringade och bara kastar sig upp på datorn. Nu sitter hon bredvid mig och tittar lätt förnärmat på mig för att jag sagt till henne att på laptopen får hon inte ligga..det är ju itne riktigt lika mysigt att bara sitta bredvid...

Tröttsam repris men så här har jag det varje dag!

Just nu så står det en andra tårtbotten i ugnen. Jag hade ju bestämt mig att inte lägga mig i sonens fixande till sin födelsedag men när jag hörde att han skulle köpa färdiga tårtor och att vi skulle bli minst 20 gäster då kunde inte modershjärtat stå emot....jag ringde och erbjöd mig göra tårtan.
Företaget som han jobbar på nu har det lite ekonomiskt körigt precis som många företag har idag så han får inte ut full lön och att då lägga kanske 350:- på en tårta kände jag var helt onödigt. Dessutom kände han ett behov av att köpa en byrå och stoppa kallingar och dylikt i så då passade det ju bra att lägga pengarna på det istället...dessutom hade jag då en penninggåva från morfar och morbror i bakfickan så nu tror jag att byrån han köpte på IKEA i morse nästan blev gratis!!!

Nåt osm är himla spännande är att antalet läsare har ökat enormt sista veckan.....men jag måste som så många andra fråga....vilka är Ni?????

Jag hoppas att Ni känner Er välkomna när Ni tittar in här...för välkomna är Ni!!!!!!!

Nehej....nu mot duschen så man är fräsch och vacker när man ska på födelsedagsuppvaktning!



Kommentarer
Postat av: Bettan

Sonen verkar veta hur han ska linda mamma runt lillfingret:)

Rar du är!

Vet ju själv hur det är med dessa mordersinstingter.

Jag skrattar åt din kommentar:)

Förmodligen skulle också jag bli glad om någon lade märke till mina bröst och inte bara trodde det jar ett par extra bilringar:)

Postat av: ingmarie

jag brukar läsa din blogg ganska ofta...så söta katter du har

Ha en fin helg

2009-01-24 @ 16:57:12
URL: http://www.ingmarie.se
Postat av: Unika

Hej! Jag har ramlat in på din blogg och tror nog jag stannar. :) Ska lägga upp en bild på min blogg som jag tänker på när jag ser dina katter. Gå in o kika! Men först ska du ha ett trevligt födelsedagskalas!

2009-01-24 @ 18:52:12
URL: http://mammajag.blogspot.com
Postat av: Pia

Det har varit likadant hos mig, en jäkla svängning uppåt!! Det är ju kul förståss!!!



Ha en trevlig kalas!!

2009-01-24 @ 20:24:23
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Petra C

Hej. Ramlade in här från Unikas blogg. Själv har jag ingen katt som bråkar med mig om datorn men väl en fyraårig son som vill kolla in Bolibompawebben bland annat :)

2009-01-24 @ 22:03:57
URL: http://petracanberger.blogspot.com/
Postat av: Micke

Gottigt med tårta! :)

2009-01-25 @ 15:57:59
URL: http://kludd.se
Postat av: Ingrid

Och jag har som regel en katt bakom rumpan på min bekväma kontorsstol. Så varm om baken, sitter jag och balanserar ytterst på stolskanten och har ingen som helst nytta av det höga fina ryggstödet.

2009-01-25 @ 22:37:18
URL: http://dagbok.stenstugu.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback