Pepparkakshuset

Av Carin Gerhardsen!



Boken är nu utläst och jag tyckte nog itne att den var så underlig men den var sannerligen överraskande på slutet!

Jag med mitt enorma kontrollbehov trodde mig ha kontroll över både mördare, offer och polisinsatser...ack vad jag bedrog mig!
Nu ser jag fram emot att få läsa del två som tydligen redan kommit ut!

För övrigt har dagen var bra...kallt som rackan...vi hade minus 16,5 grader som kallast i nättras ;)

Nu väntar vi på skjuts till vår middag...det är värden själv som kommer, kanske kan vi se fram emot foton i morgon då värdparet efter nyår fått smak på att vara med på bild i bloggen!!!!

Ha en trevlig trettondagsafton!

Kommentarer
Postat av: rubbergirl

Har inte läst boken, men det verkar helt klart läsvärd.

Postat av: Majsan

Det verkar vara en mer än spännande och intressant bok.. :) Skall försöka få tummen ur och läsa ur vissa andra böcker först.. ;) Kom av mig... fick mina nya läsglas.. men har inte kommit igång.. sucka

2009-01-05 @ 19:10:40
URL: http://www.chattens.se
Postat av: Majsan

Det verkar vara en mer än spännande och intressant bok.. :) Skall försöka få tummen ur och läsa ur vissa andra böcker först.. ;) Kom av mig... fick mina nya läsglas.. men har inte kommit igång.. sucka

2009-01-05 @ 19:11:28
URL: http://www.chattens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback