Mysig kväll...

...och helg för övrigt!

Jag har denna helg fått rå om båda mina söner några timmar. Vi är väl inte såna som frotteras med varann men uppskattar när vi ses!

Igår kväll kom ju den yngste sonen hem med sin härliga flickvän och åt lite kyckling och sedan skulle vi smaska på lite god glass var det tänkt och herrarna i sällskapet tyckte det var gott men vi damer rynkade nog båda lite på näsan....chokladglass baserat på soja..nja, det får nog vara!

Ikväll kom den äldste hem med en av sina flickvänner...han har just nu lite märkliga relationer som inte jag begriper...och inte han själv eller nån annan heller!!!! Nå...hur som helst är kvällens flickvän synnerligen trevlig...* törs ju inte skriva nåt annat här ;) *

När sen kvällsmaten var intagen och dokumentären om Stefan Holm var slut så gick jag ut i köket och diskade medan bland annat denna kvinna underhöll...


 

Sen satte jag mig med katalogen från Rockdala och efter många om och men har jag nu skickat in en beställning på pelargoner. De kommer inte förrän i mars....jag längtar redan!

Glömde berätta....straxt efter 14.00 skickade jag ett MMS-blogginlägg....där står det hur det gick på auktionen! Så ge Er till tåls....

Kommentarer
Postat av: Anna

*Vågar inte skriva annat"?

Sen när blev jag farlig? ;)

Postat av: sussi

flickvänner..hur många har han hehehe..

2009-01-19 @ 09:12:38
Postat av: Anna

Haha ja jo det är sant =P

2009-01-19 @ 13:39:34
URL: http://lindblom86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback