Livet är en fest..



..av Adele Parks.

Den här boken tog tid att läsa för jag tyckte den var synnerligen tråkig det enda som egentligen fick mig att läsa den till slut var att jag var nyfiken på hur hon skulle klara upp historien.

Den handlar om en kvinna som gifter sig med sin ungdomskärlek och så tar väl kärleken slut eller åtminstone drar de inte åt samma håll i livet. Hon flyttar till London utan att säga nåt till honom och så småningom åtta år senare är hon gift med en annan man och har en god vän som nyss träffat en helt underbar kille...och vem han är kan Ni ju lista ut.....sen är det egentligen bara en lång transportsträcka till upplösningen!

Nej, den här boken var inget för mig!

Nu ska jag gå in till bokhyllan för olästa böcker och se om jag inte kan hitta nåt som jag bara vill sluka...typ en deckare eller så!

Kommentarer
Postat av: Cattis

men oj...det tog tid att plöja igenom den boken...jag hade ju El Choko i somras som ja ghöll på med i veckor...ovanligt..men man vill ju slutföra..men faktiskt vad hette den då genesarets sjö lr nåt..den kunde jag inte med..halva lr mindre..o de var samma för kocken på jobbet han mäktade inte heller med den..C yaaa...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback