God fortsättning!!

2008 års sista dag och kväll avlöpte väl. Jag tror att alla var nöjda med middagen, åtminstone lät det som att alla var mätta!

Bilder på maten la jag in i gårdagens blogg om nu nån skulle vara intresserad av att titta!

Naturligtvis tog jag ett och annat foto under kvällen och på begäran från gästerna så kommer jag att publicera det här nedan...



Lägg märke till Efe's som står på bordet, den tog jag och dotra med oss hem från Turkiet i somras och än är den orörd men jag kollade datumet idag och konstaterade att den bör drickas innan februari månad är slut!

Nyåret skålade vi förresten in i Raki....och drömde oss tillbaka till vårt favoritland!

Hoppas Ni alla hade en lika trevlig kväll som vi hade och att inte Era djur for illa. Kajsa gillar inte raketer och smällare medan Lisa tar det med ro...


Kommentarer
Postat av: Cattis

februari är väl ingen fara...jag drack ju cider som var utgågna i oktober, 1 nov hos dig..egna medhavada...så ingen tror du serverar gamla drycker..

God mat i goda vänners lag...det är väl trevligt..

C yaaa...

Postat av: Eva

Vilka tjusigamaträtter du gjort, så jätte gott ut. God fortsättning på det nya året.

2009-01-01 @ 20:49:49
Postat av: Anna

Haha japps.. Din kära son!

Vi hade ett lååångt och behövligt samtal.

Fast ska nog ta det igen. När BÅDA är nyktra hehe!

Tänkte ta med han på en kaffe hos dig snart ja =)

2009-01-02 @ 13:32:03
URL: http://lindblom86.blogg.se/
Postat av: Pia

God fortsättning på 2009.. Härlig meny!!!

Kram!

2009-01-02 @ 13:40:26
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback