Djungelgurka och lite annat smått och gott!

Även om det just nu nollgradigt ute och marken är vit av snö så känner jag ända att visst är väl våren på G? Igår när jag var ute och gick hörde jag små pippisar som kvittrade lite försiktigt i buskarna, förmodligen håller de på att sjunga upp sig. Tittar man riktigt noga på träd och buskar ser man att de är redo för att glädja oss med sin gröna prakt.

När jag igår kom hem fårn min promenad ahade brevbäraren varit här och levererat Allers Trädgård..

Framsida: tidningen Allers Trädgård

Det blev en snabb lunch. Sen kröp jag upp i soffhörnet med kaffekoppen och tidningen...oj, vad mycket spännande det finns!!! Tittade extra mycket förstås på alla frönyheter och hittade flera saker som jag bara måste så...men en sak stack ut lite extra....Djungelgurka...det måste jag ha!!!


Djungelgurka
Klicka på bilden så får Ni se den lite större samt läsa lite mera om den.....får se om Ni också fastnar för den!!!

Kommentarer
Postat av: Pia

Öhh, vår?? Njae, tveksamt, iallafall här i Umeå! ;o)

Djungelgurka.. vilken cool växt!! Ska bli intressant att höra vad du tyckte om smaken..

Postat av: Bettan

Ha, ha, det får vi hoppas att det var extrapris på bensinen för han har fortfarande inte ringt:)

Jag säger också Djungelgurka! men är den cool kanske jag måste skaffa en:)

2009-01-23 @ 17:08:29
URL: http://coolbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback