Det var nog så att..

...jag missade nåt i artikeln igår.

Igår smarrade jag till maten med lite matlagningsgrädde och på kvällen delade sambon och jag på en chokladkaka.
Idag kom Anna hit och hade med sig varsin semla och sedan åt vi lövbit med pommes frites och bearnaisesås och jag måste säga att mina byxor sitter spändare än någonsin...det kan inte stämma med två kilo i veckan...

Jag gissar att det är en tidningsanka...det ska stå ät smör och grädde och gå upp 2 kilo i veckan!!!

Tänk att  man ska vara så lättlurad!?!

Det blir dock promenad för mig i morgon när jag ska gå på min bildterapi...den ska jag berätta närmare om vid tillfälle....himla spännande är det i alla fall!!

Nu kom sambon hem...ska göra varma mackormed extra smör och fet ost på...sen ska vi äta varsitt gott chokladwienerbröd...

Kommentarer
Postat av: Majsan

Kan jag trösta Dig med att mina jeans idag sitter mer trångt i midjan än i går.. då bara av att läsa artikeln ;) Extremt viktkänslig? Ja.. jag tror det..

Postat av: Pia

Åh, bildterapi.. det vill jag höra mer om. Jag skulle vilja gå en sådan själv.. Hur kom du in på det?? nyfiken i en strut

2009-01-29 @ 22:42:06
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Trebarnsmamman

Tack för dagens skratt...helt underbart skrivet!!!

2009-01-29 @ 23:24:51
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback