Smakprov!

Måste ju dela med mig av mina bilder...så Ni ser utvecklingen!!!

Jag antar att Ni är precis lika intresserade som min familj är av att titta på mina foton och studera dem i detalj för att leta fel och söka förändringar?? Nehej...nej, misstänkte nästan det! Sambon valde att gå in och titta på Simpsons istället!!! Möjligtvis beror det på att han trodde att mitt arvegods från mamma var alkoholfritt igår när han drack en flaska av mammas hemgjorde körsbärsvin från 2001...smakade ju saft sa han...idag är huvudet lite extra tungt och han vill itne ha mer körsbärssaft!!!!!

Här kommer Lisa...



Sedan följer det en rad änder...



Undrar om hon fryser om "nosen"..näbb påstår sambon att det heter!



En dag....ska jag ta min termosmugg med kaffe och gå bort till ankdammen och sitta där och bara vänta....jag ska få en bild som ser ut som den här men med skärpa!!

En dag kommer jag att lyckas!!

Det ska gå!!!! Jag ska få den bilden!!!!



Jag har tagit nästan 340 bilder med kameran sedan igår och detta är nog den jag tycker bäst om!  Jag kan absolut inget om fotografering och har massor av kunskap att hämta. I boken som följde med kameran står det om livslångt lärande och det stämmer nog bra!

Vår lilla fmailj utökades igår...jag ska snart ta lite bilder på de nya familjemedlemmarna men nu ska jag framförallt umgås lite med yngsta favoritsvärdottern!

Kommentarer
Postat av: Cattis

haha körsbärssaft..tur att du inte bjudit några barn på den drycken.Cyaaa..

Postat av: Pia

Det var ju jättefina bilder.. och det är ju så att det tar en stund att gå igenom alla finesser! :o) Jag tyckte bäst om pippin som antingen landar eller lyfter!! :o)



Vi har oxå en sån digital systemkamera men den orkar jag sällan ta med mig(kan inte ha den hängande runt halsen pga mina nackbesvär.. suck).. Fotar det mesta utomhus med min mobil som jag faktiskt tycker tar jäkligt fina bilder för att vara en mobil..

2009-02-22 @ 14:27:13
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Nancy66

Hihi, ja de kan fixa saft de äldre minsann,,,

Fina foton, Ha en fin söndag,

2009-02-22 @ 15:38:30
URL: http://nancy66.zoomin.se
Postat av: tess

Va har du för katt som kan sitta som en yoga surikat???



De e en surikat jag själv fotade på Skansen för två år sedan...



Vi njuter av vår tripp till Stockholm å snart ska vi iväg på de som vi kom för,, en träff med Katy Perry //Tess

2009-02-22 @ 16:48:08
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Micke

Åhå.. nya leksaker?

Sådärja.. då var man ett år närmare pensionen ;)

2009-02-22 @ 18:28:27
URL: http://kludd.se
Postat av: Micke

Jag tycker dom är bra. Har själv en digital kamera,

men har lite svårt med det men man lär sig hela tiden.

Fråga så mycket du kan hos fotohandlaren, allt går inte att läsa sig till.

Men bra jobbat.

Må väl

2009-02-22 @ 19:19:10
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: sussi

såg ut som Lisa med fått för mycket körsbärssaft hihi..fina bilder..Dottra in skulle trivas där hon saknar änderna på vintern. Undra varför de flyr luleå hmm..Våra kanske är invandrare? finns de de som far till varmare länder? För de komemr i början av maj och far "hem" i oktober

2009-02-22 @ 19:49:34
URL: http://mittguldfiskminne.blogg.se/
Postat av: ingmarie

vad heter kameran du köpt?

2009-02-22 @ 20:47:34
Postat av: ingrid

Förstår att det är den nya kameran som du tagit bilderna med. Jätte fina. Det blir kanske en sån kamera för mig också.

Kram Ingrid

2009-02-23 @ 22:13:18
URL: http://ingridspotourri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback