Slänga ut ungarna?

Måste bara få säga att jag är lite sur idag....

För en dryg vecka sedan så vann jag en auktion på Tradera om pelargonstickling samt frön. Eftersom vi har ett otroligt kallt väder just nu, idag minus fem grader och så har det varit en längre tid så kom säljaren och jag överens om att hon skulle vänta med att skicka och framförallt höra av sig innan hon skickade dom. Jag fick ett mejl där det stod att naturligtvis så hörde hon av sig för att för henne så var det som att skiljas från sina små barn....

Idag kom en avi om att jag har ett större brev att hämta på ICA och när jag tittar efter avsändare så ser jag att det är säljaren....hon måste ha tröttnat på sina små barn!!

Nu hoppas jag bara att de ska klara den kyla som är...på ICA är det varmt och inne på posten är det säkert varmt också...men däremellan????

Förresten så har mina frän kommit i vatten idag...lägger väl de andra fröna ivatten också när jag väl varit till ICA...sen ska det minsann gros i fönstrena....* lät som dålig grammatik....kanske bättre att skriva...sen ska det gro för fullt i mina fönster? *

Kommentarer
Postat av: Unika

Stackars de små barnen!

Nä, men skämt å sido, dålig stil faktiskt.

Håller tummarna för att de har klarat sej.

Kram

Postat av: Nancy66

Hmm, knepigt då när man kommer överens, men hoppas att de små liven ska klara sig ändå. Här ska jag plocka in mina stora liv en dag nu och se om de trivs hos oss....:-) kramen

2009-02-11 @ 21:28:00
URL: http://nancy66.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback