Pocketbyte!!

Egentligen så vill jag inte skiljas från mina böcker eftersom det är mina vänner men om jag vänder på det så kan jag ju säga så här istället...det kan ju vara kul att få dela med sig av sina vänner!!!!

Om jag gillar mina vänner så kan det ju tänkas att nån mer därute gör det så äntligen har jag kommit mig för att anmäla mig till en pocketbytarvända.....

Läs här så förstår Ni vad jag menar...är NI sugna på att själva byta lite vänner så titta in till denna bloggare som för övrigt har en massa trevligt att erbjuda på sin sida.


Kommentarer
Postat av: Bettan

Jag förstår att det kan vara svårt att skiljas från sina vänner.

Fast du har ju helt rätt att det kan vara roligt att dela med sig, det var en fin tanke.

Postat av: Micke

Jag håller med att skiljas från vänner, men att få dela med sig av den glädje man har fått av en bok skall man dela sig till andra, men jag har börjat lyssna på ljudböcker bra på jobbet. Har inte i mot böcker, älskar gamla böcker o att gå in i en gammal bokaffär.

2009-02-19 @ 20:50:28
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback