Pocketbyte Mini

Önskemål har kommit att vi som är med i detta pocketbyte ska hjälpa våra hemliga bokvänner lite på traven...så det gör jag nu...även om Du precis som jag nog redan har bestämt oss!!!


Allmänna frågor om böcker:
Vilken genre tycker du bäst om?

Jag är deckarfantast...nordiska deckare får mig att lämna allt...hyllan är full!!!

Finns det någon genre som du ännu inte testat men som du gärna skulle ge dig på?

Oj...just nu kan jag nog inte komma på nåt...men det finns säkert...

Finns det någon genre som du undviker på liv och död och alltså inte vill få böcker ur?

Historiska saker är inte riktigt min grej...jag läser det men....

Har du någon favoritförfattare - och saknar du något ur dennes produktion?

Jag har många favoriter och det saknas säkert nåt men eftersom jag inte vunnit på Lotto ännu så jag kunnat köpa huset med ett extrarum som inretts till bibliotek ännu så...vet jag inte!!!

Har du någon författare som du är nyfiken på och gärna vill testa?

Problemet med mig är ju att när jag hittar nåt jag blir nyfiken på så loggar jag genast in på Bokus och beställer om det finns i pocket....man har ju råd att läsa mycket mera när man tycker om pocket!!

Någon författare som du verkligen avskyr och inte alls vill läsa?

Nej...det tror jag inte finns nån...

Har du någon lista publicerad någonstans över vilka böcker som du redan äger, månntro?

Nej....men jag har tänkt göra en sån lista när jag får mitt bibliotek ;)

Läser du andra språk än svenska?

Nja...Penny Vincenzi som är en av mina favoriter har jag läst på engelska när de svenska titlarna tog slut men...det var nog ett undantag!!

Särskilt för Pocketbyte Mini:
Om det händelsevis skulle slinka ner något väldigt litet, ätbart i ditt brev - vad skulle du helst vilja få då? Godis eller nyttigt?
Godis förstås!!!!!

Är du allergisk mot något?
Tyvärr är jag inte allergisk mot nåt som går att äta...däremot är jag doftöverkänslig!!

Dricker du te eller kaffe - och vilken smak föredrar du?

Vanligt svenskt kaffe :P

Intresse? Favoritfärg? Stjärntecken? Favoritdjur?

Jag är vädur med allt vad det innebär...stark, ihärdig, vänlig...och jag älskar katter!!!!!

Min värld är svart och blå...vilket betyder att det jag sätter på mig är svart och det jag inreder med är blått....resten av livet är som en regnbåge!

Kommentarer
Postat av: Hemliga vännen

Spännande svar får jag säga..tihi...har åtminstone lagt iordning första paketet nu, så du bör få post till veckan..:-)

2009-02-26 @ 14:47:41
Postat av: Bettan

Godis skulle jag också ha valt trots att jag slutat äta, men att få en sellerikvist skulle inte vara så kul.

Postat av: Pia

Vad är Pocketbyte Mini?? Har jag missat något?? :o)

2009-02-28 @ 23:00:04
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Linnea

Låter som något för mig, bokmal som jag är. Hur gör man för att få vara med?

Kram

2009-03-02 @ 17:19:48
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil
Postat av: Linnea

Låter som något för mig, bokmal som jag är. Hur gör man för att få vara med?

Kram

2009-03-02 @ 17:20:05
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback