Läppe!

Idag var det bara att sätta klockan på ringning klockan sju och tassa upp och ställa sig i duschen för att vakna till liv. Straxt före åtta blev jag hämtat av PK för vidare transport mot Läppe där vi skulle på distriktsmöte med ENJO.

Samtliga säljare i mellansverige samlades för att få ny information och inspiration inför vårens miljöstäddemonstrationer...spännande då faktiskt sonen till grundaren av ENJO var med från Österrike!

Man känner ännu mera nu att detta är viktigt, det här är ett bra sätt att bidra till miljötänket och även om man inte kan förändra hela världen att tänka miljövänligt kan vi var och en skapa en miljövänligare hemmamiljö och på köpet faktiskt spara en hel del pengar och vem vill inte det?

Men...det har också inneburit att nu är hjärnan full så den måste nu defraggas!!!!!

Ber att få återkomma i morgon med mina normalt mer intelligenta inlägg!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Bettan

Raring!

Stort tack för din kommentar!

Vart väldigt glad:)

Läste om ENJO, har en liten historia om det, något att blogga om, inget elakt kan jag dock försäkra:)

Postat av: ingmarie

Roligt när du kommenterar. Ja mycket händer på ön.

jag läser din blogg nästan varje dag.

Ha det bra

2009-02-02 @ 12:13:47
URL: http://mimmiros.blogg.se/
Postat av: Bettan

Hej, hej Ia!

2009-02-02 @ 13:31:47
URL: http://coolbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback